Mohaha

Förlåt att jag inte uppdaterat idag men jag har jobbat och sedan var jag iväg till Skärholmen med mamma, syster och bror.  Hittade lite kryddor m.m. Kan rekomendera kryddor som Toscana Cheese och Thai Cocconut, mina favoriter! Nu är jag rätt seg för att bihålorna har börjat jävlas igen som vanligt och blir lite låg av det. Men ska inte gnälla!

Imorgon händer något kul så jag kommer inte uppdatera föränn på kvällen, men jag tänker inte berätta vad det är utan det får ni veta imorgon, mohaha! Så sug på den ;)


This is me and my pearl



Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha fulaste bilden ju haha, vi får ta någon normal nästa gång ;) <3

2009-07-28 @ 23:11:05
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0