Måndag

Hej alla glada :)

jag har ont i fötterna, som FAN, ska göra ett fotbad snart. Har gått i pumps HELA dagen och gått hur mycket som helst.  Ajj, det gör ont!

Nä men nu ska jag inte klaga. Dagen började med att jag gick till cityakuten, fick en tid till läkaren och fick veta att de inte kan fixa min bihåleinflammation. De har skickat en remiss till KS så jag hoppas jag får en operationstid snarast möjligt

Men iaf. Efter läkarbesöket tog Tina och jag en lunch i kungshallen, blev en hälsosallad för min del, hur god som helst. Massor med Quinoa..

Sen blev det självklart shopping, massor med REA överallt så :) köpte bl.a en bikiniöverdel för 15 kr på gina tricot. Skitsnygg. Ni ska få se snart.. Vi mötte upp Sandra vid Götgatan och efter mer shopping satte vi oss på ett cafe och snackade massor med skit :) Myspysigt

Dagens outfit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0