En tjejkväll med mamma

Godmorgon!

Har inte mått sådär jätte bra så jag har inte haft orken att blogga men i´m back now. Var på bio med mamma här om dagen. Vi började med att shoppa i Sickla, ni ska få se vad jag köpte snart. Mamma köpte massor med klänningar, en tunika, kavaj m.m. Det blev riktigt mycket! Efter shoppingrundan bjöd jag mamma på italiensk middag. Hur gott som helst och mysigt. Bion började halv nio så vi hade gott om tid så det blev en shoppingrunda till. Även då hittade vi plagg.

När klockan var halv nio började bion, vi såg Johan Falk, hur bra som helst. Starka scener. Den rekomenderar jag, älskar svenska filmer. Såg att det skulle komma en ny Beck film också :D

En trevlig kväll med mamma helt enkelt ♥





Kommentarer
Postat av: Mikaela

syster<3

2009-07-23 @ 11:36:35
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0