Torsdag

Godmorgon bloggen och mina söta läsare
Börjar med en dröm jag hade inatt, att jag kom på att det var någon som spred elaka rykten om mig. Men ett rykte var konstigt, att jag skulle flytta till Thailand och att man kunde följa mitt liv där. Intressant! Det hoppas jag verkligen att det händer, okej inte flytta dit på heltid men att jag reser dit någon månad. Sen de som snackade skit, de hade ändå mig som favoritbloggeska. Haha! skum dröm. Och en annan var jäkligt obehaglig, jag hade fått vita prickar i ögonen och såg dessa prickar överallt, jag försökte blinka som en galning för att dem skulle försvinna..

Ja just det, nu kom jag på en till dröm. Vi var i skolan och skulle göra ett grupparbete , ett rollspel om mio min mio. Jag hamnade i en grupp men glömde bort vilken, så jag fick jobba helt ensam. Fick redovisa för läraren själv. Och det gick bra, jag var alla rollerna, haha! Vad man kan drömma.  Kommer ihåg fler men orkar inte skriva alla!

Ska snart göra mig en god frukost, ta en dusch och lite sånt. Ska möta Sandra vid ett i Slussen för en fika m.m. Tar med mig laptopen så uppdateringar kommer.

Ska även springa förbi vårdcentralen och lämna lite prover.





Kommentarer
Postat av: jeanny

sv: taack så mkt <3



allt bra med dig idag ?

2009-02-05 @ 08:08:00
URL: http://gadn.blogg.se/
Postat av: Tess

Gomorron hoppas allt e bra idag:)



KIka gärna in min blogg inredningstokig mamma med alldeles för många bollar i luften :)

2009-02-05 @ 08:10:17
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Matilda

usch vilken hämsk dröm!

Hoppas du har en bra dag:)

2009-02-05 @ 08:19:43
URL: http://mattiebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0