Paradise Hotel

Har precis kollat klart på Paradise Hotel som vanligt, älskar det programmet. Mina favoriter är fortfarande Greta och Cimon, så söta så ;) Francessca tycker jag börjar bli jäkligt jobbig med tanke på vilket förnedrande språk och uttryck hon har. "det luktar hora här inne" Men snälla människa, bli mer positiv och glad istället för att klaga på allt och alla hela tiden.. Om blickar kunde döda!!!! Suck. Nä jag vill att hon åker nu så att det blir lite mer positiv stämning där.. Ett skratt förlänger livet! HEJA CIMON OCH GRETA :D:D


Ska snart krypa ner i sängen, fluffa till kudden, pussa lite på älskling och sedan sova. Ska upp rätt så tidigt imorgon och gå ner till gymmet, sen ska tjejerna komma hit på lunch.


Puss mina söta läsare, Kom ihåg, THE BEAUTY IS INSIDE. Ju finare du är på insidan destu vackrare blir din utsida  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0