Julafton om en vecka

Om exakt en vecka är det JULAFTON och jag längtar som fan. Helt klart den bästa och mysigaste högtiden som finns :D när man var liten var julklapparna det viktigaste, man bara satt och längtade tills tomten kom, otåliga. Men nu när man är äldre så är stämningen, familjen och myset det viktigaste. Att man är tillsammans och har en mysig jul. Julmaten är ju rätt bra den med alltså ;) Längtar till den 23e då älskling och jag ska laga mat ihop och fira minijul med kissarna :) En liten tradition vi har. Jag tycker att det är viktigt att ha traditioner och fira högtider ihop, man stärks som familj och upplever en speciell stämning. Det ska man självklart göra annars med men ja, det känns extra speciellt på något sätt.


Jag har nog varit tillsammans med min familj nästan varje högtid och vi har alltid så kul. Midsommarafton, nyår och jul :D dom blir helt underbara på något vis :P Jag önskar att alla kunde ha det lika bra som jag då.


Hur ska ni fira jul och nyår då ? några planer ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0