Jag klarar inte av vissa människor, tack o hej

Har haft en underbar kväll med familjen, massor med prat, god mat och bara myyyys.. Kom hem för en liten stund sen, shiiit vad halt det var då, sladdade som fan, jag skulle gasa upp för en brant uppförsbacke, jag tänkte att jag måste få fart för att komma upp, men då fick vi sladd, sen åkte vi förbi en parkering och sladdade runt lite, älskling gjorde det på skoj medan jag testade bilen för att se hur den betedde sig om man skulle få riktig sladd, för trygghetens skull, moget va ;)


Vi lyckades ta oss hem till slut iaf, sitter och kollar på Stardust och svullar godis. Ska snart gå och lägga mig, är rätt så trött..


En annan sak jag måste få ur mig är att jag är så trött på vissa människor, det är nog nu, jag tänker inte lägga någon tid på er längre, jag tänker fokusera på dom människor jag älskar och bryr mig om. Vissa kan sjunka lågt, jag kan med STOLTHET säga att jag är en BRA människa, för det ÄR jag.. Några vill jag aldrig mer veta av, tack för mig.. Men helt ärligt, tid är DYRBART, slösa inte bort det i onödan. Slösa bort den på dom som är värda det istället! Jag klarar inte av SKITSNACK och FALSKHET.......................

Ni vet vilka ni är som jag älskar och bryr mig om :)



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vet vad du menar med falska människor kan inte heller med sånt vilka är dina falska människor som du inte vill ha kontakt med...

2009-12-21 @ 12:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0