Gårdagen

God Morgon!


Shit vilka drömmar jag haft, verkliga desutom. Dom är så jobbiga så jag kan inte ens nämna dom här, men jag har inte sovit bra kan jag säga.. Ussh! Men är uppe iaf och sitter och trycker i mig godis, det är extra gott på morgonen ;) Men iaf. Gårdagen var mysig, var först i kyrkan för att se mina brorsor julavslutning och efter det begav vi oss till skärholmen, blev inte mycket köp för min del, lite godis bara.


På eftermiddagen drog vi och badade, simmade en halvtimme innan jag tröttnade och gick upp till gymmet i stället, där var det nästan inga alls vilket var superskönt, provade nästan alla maskiner. Tränade mest magen igår, även armar. Åhh jag har bara ETT problem på gymmet, jag får inte ner sitsen på cykeln, hahaha skit jobbigt för dom är alltid för höga och då är det bara jobbigt att cykla. Nästa gång får jag fråga någon.. Jobbigt jobbigt. Vi var där tills det stängde innan jag begav mig hemåt där middagen var klar, lax med klyftpotatis och cyrrysås, yummi! Kommer snart börja se ut som en lax, lever ju på det :P


Kvällen avslutades med mycket mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0