Bulgarien pics

Fan vad jag vill resa, jag vill bort från Sverige ett tag, eftersom att det inte blir Thailand för oss denna gången så tänker jag satsa på att vara borta minst en månad nästa gång vi åker dit. Det är när jag reser som jag LEVER på riktigt.. En av mina favoritresor var till Bulgarien 2006 med mamsen och brorsorna, även om jag inte gillade själva landet sådär jätte mycket så var det att vara med mamsen o brorsorna som gjorde DET. DET som får en att bara njuta av livet. JAG VILL RESA NU NU NU. Suck! Jag vill planera nästa tripp nu så jag får något att längta till...

 

Haha jag minns när vi var i Bulgarien, mamma och jag satsade hårt på färgen de sista dagarna och köpte "Hawaia n Tropical" eller något sånt, en olja som gör en brunare, och jävlar vad vi fick färg. Jag blev helt klart BRUN och fin :) okej den här första bilden är jag röd på men sen kom färgen :)

 

Ett smile från hjärtat , Im HAPPY

Vilka bruna ben ;) Haha och Van Dutch "tror det stavas så" sokm man hade då hahaahahahaha


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Åh vad mysigt att få åka till värmen och njuta, tycker ritkigt synd om dig som inte fick åka till thailand som det var tänkt:/



/E

2009-12-08 @ 18:12:41
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0