Babysug

Jag tänker inte göra en hemlighet att jag har kännt babysug ett bra tag nu och jag vill mer än gärna utveckla våran familj och uppleva äventyr tillsammans, tycker det är så himla roligt med barn. Jag ser inte ett barn som ett hinder att kunna göra saker, tvärtom blir det roligare. Att få en vardag tillsammans, sen att resa allihoppa ser jag verkligen fram emot, det är nått jag länge drömt om, har ju småsyskon som fortfarande är små så det är kul. Visst det är inte enkelt att ha barn, det är ett stort ansvar samtidigt som det blir så man gör det till.


Har tjatat om barn ett bra tag här i bloggen, men ja, det är så det ligger till. Det är i det steget jag är här i livet och självklart vill jag ju dela med mig av mitt liv. Någon dag dyker väl storken upp och jag kommer givetvis dela med mig av den resan.


Nu ska jag tända några rökelser och ta en lång dusch med både håripackning, ansiktsmask, rakning m.m. en riktig uppfräschning :) Mysigt!


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Barn är verkligen så himla mysigt:) Och jag tror inte man är sämre som förälder för att man är ung som vissa verkar tro:S Har man bara ekonomi och allt som behövs så är det inget negativt i att bli förälder som ung anser jag:)



Sitter med ansiktsmask jag med;P



/E

2009-12-15 @ 17:25:35
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

svar: Jasså:) Ja jag kan tänka mig att man saknar sitt första hem ibland:P

nej det är ju inte gratis att o direkt:P



/E

2009-12-15 @ 18:58:20
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0