09 - 12 - 17

Nu blir det ett sånt hör tråkigt inlägg igen utan bilder men bättre än ingenting. Idag har jag varit i stan med Sandra och köpt julklappar, jag är nästan klar med alla nu så det känns skönt. Kommer inte åka in till stan förens på mellandagsrean nu, det var inte så kul där inne, halt som fan, slask och blött, fullt med människor, buss och tunnelbanekaos.. Ussha! Snacka om att fötterna var blöta när man kom hem. Frös jätte mycket fast jag hade goose jackan. Brr, vill ha sommar, sol och värme nu.. Pallar inte vintern, inte min årstid.


Men men, dagen började med att jag träffade på en väldigt grinig busschaufför, Hmmm har aldrig kännt mig så kränkt som han fick mig att känna.. Ajja bitter gammal gubbe, vad ska man säga, tycker synd om honom med tanke på att han nog inte mår så bra.. Men men.. Sen träffade jag iaf upp Sandra, gick i affärer, hittade massor med fint, sen gick vi och tog en långlunch på donken där jag skämde bort mig ordentligt så jag var PROPPMÄTT när vi gick därifrån..


Tyvärr blev det bara en kort stund i stan för min del eftersom att jag skulle vara barnvakt, som jag är just nu och det är därför jag inte kan lägga in några bilder..


Imorgon är det min FAVORITDAG vilket innebär massor med MYSA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0