09 - 12 - 15

God Morgon!


Har varit vaken sedan halv åtta, tvingade mig upp då eftersom att det är inspektion av ventilationer nu på morgonen från klockan kvart i åtta, än så länge har dom inte kommit vilket är jobbigt, känns som att man inte kan göra nått innan dom varit här, duscha och liknande. Men jag tror dom är på G för det smälls väldigt mycket i dörrarna.


Det har kommit rätt mycket snö under natten, äntligen! tycker snö är mysigt, desutom ser det rent och fräscht ut ute. Hoppas den håller sig ända fram till jul, skulle varit kul om det var snö då. Shit, nästa vecka är det JULAFTON :D vad tiden går fort..  Åhhh vad jag längtar, ska bli den bästa julen någonsin, ska bara göra dom bättre och bättre :)jag längtar speciellt efter julmaten, men den får jag uppleva redan den 23e då jag och älskling ska ha vårat egna traditionella julbord.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

vi har myyyyyycket mer :/

2009-12-15 @ 08:44:25
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0