09 - 12 - 04 Twilightskådis med i vakna :D

God Morgon!


Sitter och kollar på Vakna med The Voice där en från twilight filmerna var med, nämligen Edi som spelar Laurent, ni vet en av de elaka vampyrerna. Självklart satt man som fastklistrad.. Synd att inte Robert och Kristen var med. Då hade jag helt klart stått där utanför och hoppats på att få se dom ;) Älskar dom filmerna och längtar till trean..  Morgonen började bra.

Sit, jag drömde om EMD i natt och vem klev just in i studion, jo DANNY, haha! I min dröm var dom dock gamla, men sen när jag skulle fota dom så var dom unga igen.. Dessa drömmar!

Måste fixa mig lite nu, om mindre än en timme börjar mötet jag ska på så nu får jag skynda mig lite. Vi hörs när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Bella

Ja, riktigt synd att det inte var Robert istället :/, eller Kristen

2009-12-04 @ 14:56:38
URL: http://contactghost.blogg.se/
Postat av: Madicken

Hej, allt bra?

Ha en bra Fredag :D

2009-12-04 @ 17:14:33
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0