Gårdagen



Igår träffade jag min familj från Hälsingland, hur mysigt som helst. Började med att möta
dom vid centralen, sen gick vi och käkade på ett ställe i Gallerian, hur gott som helst.
Jag åt pasta med pesto och sallad.

Sedan gick vi runt på söder, till slut hamnade vi på ett mysigt café vid Ersta, tror caféet hette Café Glass.
Självklart blev det glass där, jag tog choklad och polkagris. Mumsigt! Vi hade utsikt över HELA Stockholm typ.
Så det caféet rekomenderar jag.

Blev lite shopping också. Jag shoppade ett par svarta jeansleggins och en vit lång tröja.

Min goda lunch :)







Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: mitt bästa resmål är Turkiet :)

ditt då? =)

2009-08-05 @ 20:51:13
URL: http://puckeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0