Legally Blonde 2

Idag har jag inte gjort någonting, har mest bara legat och slappat i soffan framför laptopen, chattade med en gammal kompis som jag inte pratat med på några år, det var trevligt. Hon bor utanför stan nu i en villa, blev lite chockad över priset på den. Kan säga såhär,  att det kostar en del att bo där jag bor. Nästan så att man vill flytta från Stockholm.

Men jag trivs ju så förbannat bra i Stockholm, nära till allt. Skulle bli rätt uttråkad i en mindre stad, men samtidigt finns det mer möjligheter med hus och så. Hmm. Min dröm är att ha en stor villa med en fin trädgård och så. Ett riktigt svenssonliv med andra ord. Är inte en människa som trivs med att bo i lägenhet, men så länge får man väl göra det bästa av situationen.

På tal om lägenheter, vi har sagt till våran granne som brukade gå med klackar inomhus, tror ni hon slutade, NEJ, då börjar hon låta ännu mer, hon damsög som fan och klampade extra med klackarna. GAH! Blir galen, och vi var snälla nog att gå till henne först och så. Trevliga var vi också. Kanske ska köpa ett par tofflor till henne ? Här är det visst ingen hänsyn. Medan så fort man själv gör något blir det ett jäkla liv. Åhhh ta mig härifrån!!

Nu ska jag se Legally Blonde 2 på fyran, älskar den filmen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0