När tiden är rätt

Godmorgon!

Sitter och kollar på förlossningskliniken just nu. Snart kanske man är i den situationen själv. Man blir dock lite skraj för att föda den naturliga vägen, men även att göra ett kejsarsnitt. Kan inte föreställa mig den smärta man känner och det är väl det man fruktar. Varför kan inte barn komma med storken för, som i sagorna. Så mycket lättare. Haha!

Är verkligen jätte sugen på att bilda familj nu, man börjar bli till åren och så. Men jag tänker inte stressa fram det. När tiden är inne så kommer den lille helt enkelt.

Drömmer rätt ofta om att jag är gravid eller att jag har en bebis och jag tror att det tyder på att jag är rätt redo till att skaffa barn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0