Gröna Lund

Orsaken till att jag inte bloggat idag är att jag har varit på Gröna Lund sedan klockan 11 imorse. Mina systrar+deras mamma och maria (min ena systers kompis) ska vara med på sommarkrysset idag.
Min ena syster är ju ett Kevin fan så vi var ju där i TID.
Det börjar ju inte fören 20.00 ikväll. Men jag fick se genrepet med Scotts, jackie och Kevin innan jag drog.
Men kul har det varit. Ätit gott och umgåts och lite sånt! Min andra syster åkte Insane idag, haha! Hon tyckte inte den var så läskig, modigt gjort tycker jag som är jävligt feg ;) Skulle fota henne när hon skulle åka den för andra gången men då var det en timmes kö så det sket vi i.

Är hemma nu efter en lååååååång dag :)
Kevin på Genrepet




Kommentarer
Postat av: Jen

Shit missade jag Scotts,,, jaja,, som vanligt då,,, Henrik är lite snyggo tycker jag allt,,, högsta volym här hemma ibland hahah kram

2009-08-15 @ 23:51:41
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Mikaela

KEVIN ÄR BÄSSST!!<3

2009-08-16 @ 11:09:29
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0