6 dagar kvar

En av de viktigaste dagen i mitt liv närmar sig, 6 dagar kvar, jag hoppas att dom här dagarna går FORT så att det blir torsdag igen. Då äntligen ska jag träffa min kirurg, ni fattar inte hur mkt jag längtar, men jag är samtidigt livrädd och vill inte att den dagen ska komma. Men samtidigt så måste jag opereras igen vilket jag är livrädd för, speciellt när det görs i luftvägarna. Men jag är inställd, jag klarar den här operationen. Jag är stark och det är inte mycket som kan bryta ner mig nu 

Att bara kunna andas rätt, slippa "kämpa" för att andas, det är det jag fokuserar på NU.
Sen börjar ett nytt kapitel i mitt liv! Ett bra kapitel.







Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Jag var livrädd när jag opererade knät, mest för att jag kanske aldrig mer skulle vakna! men det gjorde jag ju:) hoppas det går bra för dig med!:)



/E

2009-08-14 @ 15:22:37
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0