1 Augusti

Vaaa är det sant, är det redan den första augusti ?!? men det är ju sjukt vad tiden går. Och vädret har inte varit så bra heller, känns ändå inte som sommar. Nu längtar jag till hösten. Min bästa månad när det gäller kläder, älskar höstkläder. På tal om kläder, har ju inte visat det jag shoppade igår. Orkar inte fixa det nu utan ni får vänta ;)

Något jag kommer att köra på i höst är färger i grått i alla nyanser. Koftor är aldrig fel. Måste köpa en ny skinnjacka också, blir nog i brun denna gång. Har redan hittat en men har väntat med att köpa den. Ska göra det i veckan!

Men på tal om dagen, idag har jag inte gjort något speciellt. Har storstädat vardagsrummet, vill ju inte anstränga mig så mycket med städning då älskling inte är klar med badrummet än. Imorgon ska vi åka och kolla på dusch och lite saker vi ska köpa nytt...

Sen drog vi på middag hos svärföräldrarna, blev min favoriträtt, potatis och lax.. Så nu är man mätt och belåten. Sitter och kollar på Paradise Hotel då Natasha är med. Ska nog kika in på hennes blogg.

Vad har ni gjort idag?




Kommentarer
Postat av: Mikaela

ses på tisdag <3

2009-08-01 @ 22:09:20
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0