090821

Godmorgon

Hoppas att allt är bra med er? En riktig blåsig fredag idag. Men är ändå sugen på att gå ut snart. Kanske tar en promenix hem till  mamma. Var ett tag sedan. Vi får se!

Glömde ju berätta fortsättningen på gårdagen så here it comes. Efter sjukan mötte jag upp bästis i Nacka Forum. Hittade massor på Gina Tricot som jag vill ha men köpte inget. Tina hittade en del saker som vanligt. Käkade även middag där ( tacobar ) och efter det drog vi till Sickla för att gå in på Skopunkten, hittade massor jag ville ha även där, så det slutade med att jag kom hem med ett par höst stövlar för 75 kr. Ni ska få se bild snart.

Min energi är verkligen i botten just nu, har ingen kraft kvar. Jag fattar inte vad det är :S Jag skjuter upp att ringa min läkare varje dag med hopp om att det kanske blir bättre dagen efter men det blir det inte så jag får väl ta och ringa henne.
Varför blir det inte bättre för. Suck! So fucking tired every day....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0