Lördag

Somnade rätt sent igår men vaknade vid sjutiden imorse och begav mig till jobbet. Jobbade i några timmar för att sedan  åka hem, ta en dusch, fixa mig lite och sedan åka och möta upp mamsen. Mamma unnade sig lite shopping medan jag mest fönstershoppade. Det är ju då man hittar massor man vill ha. Typiskt va ;) Vi lunchade på Wayne´s, och åkte runt lite här och där. Mysig dag med mamma helt enkelt!

Känner mig seg, fick ju inte många timmars sömn i natt så jag är mer eller mindre slut, funderar på att ställa mig i en dusch för att piggna till lite. Vill ju inte gå och lägga mig nu precis och risken är rätt stor.

Suck.

Har ni haft en bra lördag då ? lite småkallt här i stockholm.Inge kul alls!

Längtar tills man kan sitta ute i gräset och blogga igen :) mysigt




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilken härlig bild!

2009-04-18 @ 21:11:11
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0