Helgen

Tänkte berätta lite om helgen eftersom jag inte hunnit blogga. Men iaf lördagen började med att jag drog till jobbet väääldigt tidigt nämligen vid 6 tiden och jobbade ungefär till klockan 1. Sedan var det bara att åka hem och fixa sig för att sedan bege sig hem till Sandra för en tjejkväll. Vi pratade konstant mellan klockan 14-22, hur mysigt som helst. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, gamla minnen, nya minnen. En perfekt kväll med andra ord.

Som tur var hade jag en bil så jag tog mig hem lätt och smidigt. Vill verkligen ha en egen bil nuuuu. Men älskling och jag ska kolla på en bil snart. En automat så jag också kan köra!

Söndagen vill jag inte ens prata om....

Förutom att badrumsgolvet nästan är klart, älskling håller på med det sista nu. Så imorgon kan man iaf duscha och gå på toa där så det är skönt, nästa månad ska vi fixa resten, längtar verkligen, Vill helst få klart allt nu men men, det kostar ju en del, en sak i taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0