Då blev det jobb för min del ändå!

Godmorgon! ändrade planer, jag ska jobba idag, fick ett mess från chefen som sa att jag kunde få jobba ett pass idag om jag ville och självklart vill jag det, flög upp i sängen och nu sitter jag här, Ska träffa dom om 2,5 timme så¨jag har gott om tid. Så där rök min lediga dag, hehe men klart man visar framfötterna.

Älskling ligger och sover, han är ledig till på onsdag, han ska göra klart det sista i lägenheten. Vi kan börja städa i veckan och sedan flytta in sakerna på fredag. Det jobbigaste nu är att jag inte kommer att få min lön fören i slutet av oktober. Tur att jag har pengar sparade. Våran soffa kommer ju snart också och jag måste ju ha råd att betala den + hyra och lån i september. Det är nackdelen med bostadsrätt, att man har både hyra och lån att betala. Men hyran i sig är inte hög om man säger så! Men det blir ändå en jäkla slant varje månad, men det får vi ju tillbaka när vi säljer lägenheten! vi ska ju inte bo där föralltid, nej. Nästa steg blir nog ett radhus eller villa.




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack så mycket, desamma! :D

2008-09-08 @ 06:49:20
URL: http://mikaelasalmi.webblogg.se/
Postat av: Jen

Där ser man, vad har ni för måndadskostnad då?

2008-09-08 @ 08:26:23
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0