Hemma

Okeej mina läsare har ökat jätte mycket sedan i går, jätte kul. Får välkomna alla nya läsare då och hoppas att ni stannar..

Har nästan precis kommit hem från jobbet, slängt i mig lite lunch och ska snart hoppa in i duschen.. När älskling kommer hem ska vi åka och byta min  jacka, gillar inte den så mycket så jag ska kolla efter en ny, hoppas på det bästa.. Börjar bli riktigt kallt ute nu.. Brrr, snart kommer väl snön också, men det är bara mysigt..Måste köpa mig en mössa också, äger ingen, har sett massor med söta mössor, men fråga mig inte vart, det har jag tyvärr glömt!

Annars händer inget speciellt idag, bara ta det lugnt, är lite seg på måndagar, fast jag är ovanligt pigg, det är väl för att man ställde tillbaka klockan antar jag..

Nu blir det en dusch, sedan ska jag se på en film och slappa i soffan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0