torsdag

jag är verkligen seg idag, jag har trott att det varit onsdag men det är ju torsdag, jajja, mamma ringde imorse och frågade om vi skulle luncha m.m, det blev en lunch på ett kafe och för min del blev det köttfärspaj och bubbelvatten.. Där spenderade vi någon timme innan det var dags att åka hem..

Har fixat lite här, packat upp mina böcker och så, tycker det ser hemtrevligt ut när det står böcker framme + att jag älskar att läsa.. Hmm kanske ska ta och läsa lite efter middagen, har köpt hur många böcker som helst som jag ännu inte har läst.. Kanske lägga sig i ett skumbad med en Liza Marklund bok.. Myyyyspys!

Vad ska ni hitta på i helgen då ?

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad härligt liza marklund är så bra tycker jag.

Jo jag ska till sthlm i morrn på tjejmiddag du då?

2008-11-06 @ 18:33:06
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0