otrevlig personal

dagen började med att jag blev förbannad, det var så att jag tog ledigt från jobbet för att jag hade tid hos läkaren, men vad händer då jag kommer dit, först möts man av otrevlig personal, sen säger dom att jag inte alls har en tid idag, jag förklarade allt och ville prata med min läkare för att visa att jag visst hade en tid,men icke! otrevliga som dom var skickade dom ut mig. Blev så upprörd så jag ringde min läkare, och mycket riktigt när jag fick tag i henne efter 2 timmar visade det sig att jag visst hade en tid... Gaaaaaah! snacka om att jag blev galen.. Det värsta var nog att personalen var fruktansvärd otrevliga...

Jag fick en ny tid och måste vara ifrån jobbet igen... Tack! tack så mycket, för inget!

Jajja.. Har iaf jobbat på mitt andra jobb idag.. Sen har jag inte gjort så mycket, ätit en god tikka massala rätt a la Sami, med kornris, avocadosås och feta. Mumsigt! så nu är man mätt och belåten..

Ska snart se Bonde söker Fru!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0