Onsdag

Jag lovade er att börja blogga mer och det kommer jag att göra, från och med ikväll :) Spännande va! hoppas att ni gillar min blogg som den är och så... Kom hem från jobbet för en stund sedan, min sista arbetsdag, har nämligen sagt upp mig, japp nu har jag avslöjat det.. jag gjorde det för min egen skull, följde min egen vilja så thats it! Har ett annat jobb så jag är verkligen inte arbetslös.. Sen vill jag dra igång med mitt eget lilla projekt också, lägga ner tid på det! Mer om det senare!

Ska iväg på ett möte snart, har bilen så det är skönt, inte direkt något roligt väder ute! Huuua!!

Har lite saker att fixa ikväll

Handla med älskling när han slutar jobbet!

Hem och storstäda och tvätta

Spa kväll

Fixa med bloggen!

Skriva på mitt projekt och planera


Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Tack :)

2008-12-17 @ 14:31:50
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Mikaela Berninge

du får fixa en blogg till mig me :D

2008-12-17 @ 14:40:34
Postat av: Johanna

jasså har du gjort det, men låter ju bra att du har ett annat jobb med

2008-12-17 @ 14:49:01
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0