Just nu

Åhhh vad det är underbart att sakta men säkert kunna äta men framförallt TUGGA maten igen. Drog ju ut min visdomstand för några dagar sedan och sakta men säkert läker såret ihop.  JIPPIE! Fan vad jag älskar mat, måste bara nämna det igen :D


På tal om mat när jag ändå skriver om det, jag gjorde en riktigt lyckad middag, järpar med massor av paprikakrydda i ( gjort själv, inget halvfabrikat) sedan blev det potatis, lingonsylt och vitlöksbröd till, riktigt gott var det och det slutade med att jag åt så mycket att jag blev PROPPMÄTT, fick rulla mig till duschen :P jag är tamefanimej bra på att laga mat och fantasin sprödlar när jag ställer mig i köket. Undra vad man ska laga imorgon? pangasius (japansk fisk)  i kokkosmjölk kanske, Hmm!


Sitter just nu och kollar på Efterlyst, min kära sambo ligger redan och sover, han var riktigt trött så här sitter jag i min ensamhet, alla katter sover också. Funderar på att kolla på någon film.  Men vad? Snabba cash? Johan Falk?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

såg du det från Bollnäs? Så himla hemskt :(

2010-09-16 @ 06:34:09
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-16 @ 10:51:55
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0