11 september 2010

Godmorgon

 

Värken i tanden är nästan borta vilket är oerhört skönt, men kan fortfarande inte gapa stort så jag får leva på flytande och halvfast föda lite till, stel som fan känner jag mig. Sitter och tänker på hur gott det skulle vara med en QP eller big mac just nu. Åhhh vad jag längtar tills jag får äta normalt igen. MAAAAT.

 

Lördag idag, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, pojkvän och svärfar ska fixa och dona i badrummet, jag funderar på att följa med mina syskon till stallet, de börjar rida idag, men det är bara teori idag och allt sånt kan jag redan, har ju själv ridit i större delen av mitt liv :) men det skulle ändå vara kul att följa med, umgås lite. Får se vad jag hittar på. Nä nu ska jag göra något att äta, magen skriker i högan skyn. Den är van med massor av mat, känns som att jag svälter lite nu. Har ingen matlust och sedan tar det åååååår att äta.. Men men!

 

Längtar tills jag kan äta normalt igen och återgå till min normala frukost :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul att dom börjar rida :P vilken tid rider dom ?

2010-09-11 @ 20:58:09
URL: http://ponnylover.blogg.se/
Postat av: Jen

Hoppas du får käka som vanligt snart då. kram kram

2010-09-12 @ 09:11:42
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0