18e Maj 2010

Okej jag vet att man inte ska klaga på värmen, men SHIT vad varmt det är, hur varmt som helst ute och hur varmt som helst inne. Klär snart av mig naken här alltså, stackars grannarna då, ha ha! Riktig medelhavsvärme har det varit idag. Jag har gått från att ha varit genomskinlig till en kräfta, nu har jag gått från att ha varit en kräfta till att ha fått lite brun färg. Wihoo!


En stor del av dagen har spenderats på Ikea. Köpte bara det jag kom dit för, nämligen doftljus. Men hittade lite annat smått och gott jag gärna skulle vilja ha. Vill ha vit inredning hemma, har tröttnat på det vi har. Ett soffbord skulle inte vara helt fel heller då våran gamla just nu används till tv bord. Så just nu har vi en tillfällig sak som bord. Sedan vill jag ha nya lampor, gardiner, mattor, ja i stort sett allt. Men får vänta med att köpa saker som kan gå sönder då våran lilla kissebebis är lite vild. Gardinerna är hans favorit så ni kan ju tänka er hur dom ser ut. Och över soffan har vi lagt ett stort överkast så att den skyddas. Den kostade ändå en rejäl slant så den ska skyddas till max, då får det hellre se förjävligt ut för stunden tills jag får pli på åbäket, han gör framsteg varje dag, han är duktig när jag säger nej iaf. Använder det dagligen så det är inte så konstigt.



Efter Ikea blev det en stund i solen hemma hos mamma, passade även på att gå en lite promenix med Mexx i det härliga vädret, tog riktigt fina bilder på honom men tyvärr hade jag inte min systemkamera då!!!



Utsikten var otrolig, Mexx ville gärna att jag fotade honom tillsammans med den.

Söta

Vad väntar vi på?

naaaw

Jag filosoferar lite och njuter av livet

Jag klär mig alltid fel, hade MYSBYXOR på mig denna varma dag, hur kunde jag!!!!!

Blå och vitsippor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0