Onsdagen i bilder

God morgon


Nu ska jag ta igen dessa bloggfria dagar tänkte jag :) hur ska detta gå med mitt minne :P


Onsdagen


Då träffade jag som sagt min systeryster i stan. Jätte mysig dag och vädret var på topp. Såg att jag redan berättat det mesta om den dagen. Men har lite bilder att visa. Blev lite chockad när jag la in bilderna på datorn, picasa har ändrat bilder av sig själv, så jävla skumt alltså.. Men nu när jag la upp dom var dom som vanligt, hmmm!!!

Min berömda snemin. Min syster ville också göra den! Här posar vi inne på H&M medan hennes kompisar provade kläder.

Dagens outfit. Okej mitt hår ser väldigt kort ut här, men det var bara en del av det som hängde fram. mitt hår är i etapper.  Undra vad jag letar efter i fickan? ...

Måste bara lägga upp denna, hahaah. en rosa "spark"dräkt vi hittade på bikbok. Ser hur mysig ut som helst, men inget jag skulle köpa, inte min syster heller..

Jag och syster gick iväg ensamma och tog en glass och snacka massa skit :) Mys!

Var inte på fotohumör ser jag. Ingen bra bild alls på mig hittade jag!!!  Men men bjuder på det ändå.

 

Tack för en underbar och mysig dag syster ♥


Kommentarer
Postat av: Bells

Haha, vilka fina miner vi gör ;) Erkänn att jag lyckas med din min ganska bra ;D



Åh, den där "sparkisen" var så mjuk och gosig ^^ Skulle dock aldrig gå omkring i den här hemma, eller ens ta på mig den någonsin! Hmm... Skulle kanske vara skönt att bara ta på sig på vintrarna och gå runt i en filt typ :p



Asså, ÄLSKAR glassen där! :D Så jävla god ^^ Sån god glass finns inte i Bollnäs :p Men vi har Nang ;)



Älskar dig! Tack för en underbar dag!! <3 ^^)

2010-05-16 @ 09:50:18
URL: http://bellsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0