Den 23e Maj 2010

Söndag

Vaknade som sagt tidigt idag pga dampiga katter så jag har inte fått min skönhetssömn så jag känner mig mer eller mindre som en zombie.. Seg som fan! Men nu är det ingen ide att gå och lägga sig igen, har ingen lust att sova bort hela dagen.. Imorse ösregnade det ute, kändes faktiskt helt okej för en gångs skull med regn. Men nu håller det på att spricka upp igen. Senare ska det tydligen bli strålande sol igen :D


Idag har jag min dag som vanligt, får se vad jag hittar på. Kanske ska jag åka och se när min bror har fotbollsmatch? kanske ska jag bara lega och dega i soffan hela dagen och äta godis och glo på film? kanske blir det gymmet som vanligt på söndagar? hmm jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på. Jag har fortfarande inte tagit mig till duschen så det får bli det första jag ska göra ;) ha ha! Skulle vara skönt med en riktig kalldusch, då lär jag piggna på, men nä, måste ha kokhett när jag duschar. Det bästa med att bo i lägenhet är att varmvattnet ALDRIG tar slut utan man kan stå där bra länge...


Man får ett riktigt poff när man har haft en hård knut mitt på huvudet en hel dag.


Kommentarer
Postat av: dexter

hahahaha

2010-05-23 @ 16:22:31
URL: http://dexterz.blogg.se/
Postat av: Mikaela

poff poff ^^

2010-05-23 @ 17:32:36
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0