5e maj 2010

God morgon sunshines ♥


Har precis stigit ur duschen och ska snart klä på mig. Ska ha jeans på mig idag för en gångs skull. Det händer inte ofta. Letade igenom garderoben och hittade ett par mörkblå jeans från bikbok (flera år gamla) Kan fota senare, hinner inte göra det nu. Ska snart träffa Sandra för en brunch i solen. Ska bli riktigt mysigt, sitta och svallra lite.


Vaknade av en god härlig puss på kinden imorse av älskling som skulle gå till jobbet. Får det varje morgon nu vilket är underbart. Han tror att jag sover, men icke då, klart man vill vara vaken då ;) Sen ligger man där med ett leende innan man somnar om igen. KÄRLEK är underbart ♥


Nu måste jag sätta lite fart här innan jag ska cykla och möta upp Sandra. Kameran följer med som vanligt så uppdatering med bilder kommer senare..



På tal om något helt annat, nästa månad är det midsommar så det är dags att smida lite midsommarplaner. som vanligt kommer jag ha min midsommarklänning från Nelly.com.


Fråga: Har ni redan nu planer på vad ni ska göra?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

shiiit sommaren är här snart :O

2010-05-05 @ 10:47:55
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0