2a maj 2010

God morgon


Solen är uppe, det är nystädat hemma, klackarna är igång där uppe (min jävla granne som envisas med att gå med klackar inomhus) Hon ger sig inte fast vi har sagt till. Ska snart banka i väggen så att hon fattar att vi stör oss på det (som vanligt). Stackars hennes fötter. Stackars oss som ständigt får höra henne gå där uppe. Suck! Vet inte vad vi ska göra. Jo nu vet jag, MOHAHA, jag ska ut och klippa gräsmattan och sedan lägga hönsskit på gräset, förra gången vi gjorde det klagade hon direkt, det luktade lite illa EN DAG. Om inte hon ger sig, ger inte vi oss.. Grannfejden nästa?


Morgonen började med att jag tog cykeln till gymmet, solen är som sagt uppe men det var riktigt kallt att cykla. Brr. Körde på riktigt hårt idag och provade maskiner jag aldrig testat förut. Insida och utsida lårmaskinen var riktigt bra, den formar även rumpan. Körde väl tio olika maskiner idag. Jobbade mycket med magen och ben denna gång. Ska snart ta mig ett glas c vitamin så kroppen mår bra. Man kan ju känna sig lite risig efter träning så då måste man kompletera med vitaminer..


Vet inte riktigt vad som händer annars idag, vad ska ni göra ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0