Vilket problem jag har

Sitter och väntar på att älskling ska komma hem. Vi ska äta en av mina favotiträtter, pannkaka med glass, hallonsylt och banan.. Hmm funderar på om vi ska äta det imorgon istället då jag undviker godsaker på veckodagarna och glass räknas som det.. Annars kan jag alltid köra utan glass. Men det är ju inte lika gott ;)

Över till något helt annat..

Något jag är rätt missnöjd med när det gäller mig själv är mina ögonbryn, dom är så tunna och jag hatar det. Jag har inte noppat dom på flera månader för att försöka få dom tjockare men det går inte. Ska färga dom ikväll tänkte jag, för då ser dom tjockare ut. Vilket problem jag har va, haha! När jag var mindre var det tvärtom, då skulle ögonbrynen vara trådsmala och helst målade, hahaha, fan vad jag garvar när jag ser dom bilderna, så man såg ut. Nä en make over på mig ikväll och jag kommer att stråla ;)


En osminkad Niki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0