29e mars 2010

God morgon sötnosar


Hoppas att ni har sovit gott? jag har sovit halvbra. Har haft mardrömmar om tsunamivågor. Vi var i Thailand och det hade precis varit en jättevåg som vi överlevde, men det kom massor med vågor efter och man såg hur folk kämpade för sina liv. Riktigt otäckt! Som tur var vaknade jag när det var som värst.. Hatar mardrömmar. Innan jag la mig i går så hoppades jag på att få drömma om Thailand, men det blev inte som jag hade tänkt mig..


Idag har jag inga planer, vädret ute är skittrisst så det blir en hemmasittardag. Får sitta och uggla in i väggen, ho ho. Nä riktigt så tråkigt ska jag inte ha det. Har lite att fixa här hemma. Nu skulle det sitta fint med en stor påse godis, massor av choklad och kolla på filmer resten av dagen i pjyamasen.. Mys!


Imorgon är det valborg också, hoppas att vädret håller, tyckte att dom sa att det skulle bli regn, ska gå in och kolla på smhi direkt, hmm grått hela dagen. Tråkigt, får se om man går ut till majbrasan eller inte. Vad har ni för planer för valborg då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0