en dag med tjejerna

Min torsdag började med att jag mötte upp Sandra i slussen för att sedan bege oss till sjukan. Skrev in mig för operation vilket var lite jobbigt, besökte även avdelningen där jag kommer att ligga efter operationen och sedan träffade jag narkosläkarna. Åhhh tycker det är obehagligt alltihopp. Är livrädd för att sövas. Men måste man så måste man, har inget annat val.

Känner mig inge vidare i hjärtat, tror det är pga stress och oro men ska ändå träffa min läkare nästa vecka. Önskar bara att man mådde bra :(

Efter sjukan begav vi oss till kunghallen för lunch
. Blev hälsotallrik för min del. Hur god som helst. Tina kom också dit och sedan blev det shopping, dock inge shopping för min del. Hittade ett lila och aprikosfärgad mjukisdress som jag är lite sugen på att köpa, vi får se!

Sandra och jag i Gamla Stan

Tina provar en skinnjacka

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0