09-11-27

Kanske dags att berätta om dagen då, blev en väldigt stressad morgon då jag fick ett meddelande av mamsen att mina brorsor skulle sjunga i kyrkan med klassen, så på en halvtimme gjorde jag mig klar för att sedan gå dit. Dom andra kunde inte komma så det var bara att klä sig varmt och gå ut i kylan. Men skönt var det och att få motion samtidigt är ju inte så dåligt. Jag var där i god tid och fick bra platser. Mina brorsor visste inte att jag skulle komma och blev förvånandsvärd glada när dom såg mig. Dom var hur duktiga som helst. Efteråt tog jag med dom hem till mig, lagade god lunch, spelade spel, kollade på film och gick ut och fotade. Riktigt mysig fredag.


Jag med pojkvännens tröja, hur mysig som helst, vill ha en likadan


Kommentarer
Postat av: Erica Guldbrandzén

Hej! :)



Jag är med i en veckans blogg tävling hos http://vmk.blogg.se och det skulle vara jätte snällt om du kunde rösta på mig! Jag är nummer 2! ;)



PUSS

2009-11-27 @ 19:50:20
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0