Svar om håret !





Frågor om håret

1. Vilka hårfärger har du haft?
Svar: Oj, har haft alla möjliga färger, bla svart, blont, blont med brunt under
lila, orange ( missfärgat ) , mellanblont, brunt!

2. Hur ofta tvättar du håret ?
Svar: Jag har en förmåga att tvätta håret för mycket, ibland upp till två gånger per dag,
jag vet att det sliter på håret. Nu försöker jag hålla det till 3-4 dagar i veckan!

3. Hur ofta klipper du håret ?

Svar: Haha det händer inte ofta kan jag lova, en gång per år kanske ;) är rädd för frissan!

4. Värsta frisyren du har haft ?
Svar: när jag hade axellångt hår med lugg, ussh! inget jag passade i

5. Vilka frisyrer har du haft ?
Svar:  Lugg, Krulligt, rakpermanentat, kort, uppklippt i olika längder,
 långt och vågigt ( har det idag )

6. Vad använder du för shampo ?

Svar: Just nu har jag fructis, gillar även Nives, Gliss och elvital men ser inte så mycket skillnad på shampo så det kan bli alla möjliga, billiga som dyra

7. Bra hårinpackning?

Svar: Jag använder den här hårinpackningen, skit bra, klart den bästa jag har använt hittills, billig och bra. Köpte den på ÖB för ca 15 kr. Finns lite här och där och brukar ligga mellan 15-29 kr. En stark rekomendation.
Desutom luktar den jätte gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0