Åhhhh :(

Godmorgon!

Börjar få lite smått panik nu alltså. Det är nämligen så att jag inte kan ringa på min mobil. Eller så här är det. Det började igår när min lillebror ringde mig, men jag hörde inget, det var helt tyst. Sen ringde han igen och samma sak hände då. Jag tänkte inte så mycket på det, men sedan fick även Tina problem en gång. Samma sak hände henne. Det var väl runt 20.00 igår vi märkte första felen. Sen skulle jag ringa älskling. Det gick att ringa men det kom ingen ton och det var helt tyst. Blev lite desperat. Man ser när någon ringer till en och man svarar men man hör ingenting.

Samma problem har jag fortfarande. Folk ringer mig men när jag svarar är det helt tyst. Jag kan även ringa jag med men det hörs ingen signal och det är helt tyst. Jag kan skicka sms och ringa så det är inga problem med mitt abbonemang. Men något måste ju vara helgalet ?

Ringer desperat till tele2 genom (tack gode gud) min softphone. De ser inga fel men ska låta tekninkerna kolla. Det är ju inte bara jag som är drabbad. Min pojkvän som är i stan har samma problem och även mina svärföräldrar.

Åhhh, jag som inte kan leva utan min mobil :( har panik rent ut sagt.. Så jävla skumt alltså. Så ni som ringer min mobil idag. Jag ringer upp er genom min softphone.


Har ni samma problem som jag ?????????


FAN säger jag bara.  Om inte problemet löser sig till ikväll tänker jag byta operatör.  Så ni som jobbar på Tele2, om ni inte fixar det snart så BYE BYE. Nä men seriöst. Vad är felet :S

Please help me :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0