090825

Godmorgon!

Åhh vilken underbar tisdagsmorgon, soligt ute! kollar just nu på vakna med the voice. Ska snart göra lite frukost och sedan fixa mig. Ska möta upp Tina om någon timme i stan, hon ska klippa sig bl.a, funderar på om jag också ska göra det. Hmm vågar jag eller inte. Blir lite fönstershopping också, ska spara mina pengar så jag kommer nog inte att shoppa, men man vet inte.

Sen i eftermiddag ska vi även möta upp Sandra. Ska ha en tjejkväll med film och god mat och självklart en massa tjejsnack. En underbar dag med andra ord.

Idag är det löööööööööööööööning också :) storhandling imorgon eftersom att jag ska bort ikväll. Älskar att storhandla och fylla frysen och kylskåpet med massor av gottis.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

fylla kylskåpet med ramlösa ;)

2009-08-25 @ 10:03:18
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0