Paradise Hotel Danmark

Fyfan vad jag har varit lat idag. Inte gjort så mycket, bara slappat framför laptopen med massor av avsnitt av Paradise Hotel Danmark.. Gooosh! Vad ska man säga, nu har jag iaf fått en ny favorit och det är Diana, hon är lik mig i sättet och gör inte som alla andra. Snacka om att det är mycket sex, falskhet och dubbelspel, men väldigt underhållande, haha! Det är väl dramatiken som lockar. Det händer alltid något! jajja, jag är fast. Men jag tycker verkligen att Diana är stark som person, en jätte fin tjej. HEJA DIANA..

Har även varit en sväng till mormor idag, hon har bakat bullar så jag fick med mig två påsar hem. Ingen bakar godare bullar än min mormor. Måste fråga henne om receptet ;)


Ska snart ta på mig massor av kläder och bege mig ut i kylan för en promenad med Mexx. Ska även fixa lite hemma!


Kommentarer
Postat av: Ida

haha jag kollade sista avsnittet igår ;) skäms över att titta på det, men man kan inte låta bli. min favvis är också Diana! hon är helt klart vettigast! men hela programmet är egentligen riktigt kvinnoförnedrande och sexistiskt. tjejerna ska alltid strippa och sånt medan killarna ska vara roliga och skämta och spexa. usch! så jag är eg inte stolt över att kolla på det :p



men jag är helt på ditt spår iaf :D

kram!

2010-01-13 @ 13:52:59
URL: http://idaho.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0