Mina mål för 2010

Läste nyss systers blogg om vilka mål hon har för 2010 och tänkte att jag också kunde skriva lite om det.. Jag suddade bort min sura min för tillfället för att kunna blogga. Åter till att vara bitter sen..

Mina mål för 2010 är

• Komma igång med träningen igen efter "julledigheten". Väntar på mitt årskort fortfarande, men ska ringa om det imorgon om varför det inte kommit. Suck!

• Shoppa mindre och SPARA ännu mer. Ju mer pengar på kontot destu bättre, ingen slösa här inte. Kalla mig snål men jag är sparsam. Så en bättre budget detta år. Bara shoppa på REA!!!

• Få bättre hälsa. Har varit risig ett tag nu med både problem från operationen i halsen och näsan och problem med sköldkörteln, medicinen hjälper inte. Så imorgon ska jag boka om tiden till min läkare och få en närmare tid ( fick en senare tid pga Thailand ) för nu vill jag må bättre, bara liiiite, det ända jag begär. Bajs! Sen är det andra saker som ska utredas... Åhh!

• Njuta mer av livet och vara gladare. Ta vara på livet mer!

• Åka utomlands detta år!

Nu är jag trött och får fortsätta imorgon med målen. NU: BITTER OCH TRÖTT!

Natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

(Svar): Inte så lätt det.. Jo det förstår jag! därför jag längtar så! Jag med :D! Ses då! Puss



Bitter... resan?

2010-01-05 @ 16:19:23
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0