Blev lite chockad

Det verkar inte bara jag som ar fel på bloggen, dom gör väl några ändringar, hoppas att det är klart snart för man blir lite förvirrad och sen kan jag fortfarande inte se min statistik :( fast det spelar inte så stor roll. Jag har mina trogna kära läsare som följer mig i vått och torrt. Ni som kommenterar, jag väntar med att svara på kommentarerna tills det ser okej ut här för jag blir bara snurrig :P .


Ska snart gå iväg till svärföräldrarna på middag, det blir tacos vilket ska bli smarrigt, en av mina favoriträtter helt klart, det kan man inte få för mycket av. Annars har dagen rullat på, har varit iväg med mamma på lite ärenden. När vi kör på en väg nära där vi bor så kollar jag i backspegeln och känner på mig att älskling är bakom oss, och mycket riktigt så var det han och hans jobbarkompis. Så jag bytte bil och sen åkte älskling och jag och handlade, blev en stooooooor godispåse för min del, har ju hållt mig hela veckan vilket känns bra, men däremot fick jag en geisha när mamma och jag var och handlade och när jag hade tryckt i mig hela så tyckte jag inte att det var så gott :S geisha är ändå en av mina favoritchoklader men plötsligt tröttnade jag på allt som har med godis att göra, har inte ens varit och "nallat" i godispåsen än och det är det första jag gör när jag kommer hem. Skumt, jag som är en sådan godisgris. Men det är ju bara bra iof, haha! Inget att klaga på, är bara lite chockad..


Just det, jag glömde lägga upp bilder på våra nya lampor, men jag gör det så fort vi är hemma igen!


Ha en underbar fredagskväll och ta hand om er mina söta läsare ♥


De här fick jag av svärisarna när jag kom hem från sjukan, en geisha bla såklart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0