Peace

Har inte blivit så mycket bloggande för min del idag men det är för att jag har ont i halsen och inte haft någon större lust. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite.


Fick en förfrågan tidigare i dag på FB av en känd bloggeska, jag insåg nästan direkt att det var något lurt, jag fattar mig inte på människor som utger sig för att vara någon dom inte är. Väx upp och lev era egna liv istället! åhhh blir så trött, men samtidigt tycker jag synd om dessa personer. Fokusera på erat eget liv.


Tyvärr finns det människor som gör livet surt för andra för att de själva mår dåligt vilket vi alla vet är FEL, eller ja vissa kanske har svårt att inse vad dom håller på med. Jag tycker synd om er, gör inte livet surt för andra tack vare det utan sök hjälp och börja fokusera på framtiden och hur du kan göra för att må bra. Alla vill väl vara bra människor och respektera varandra, vara lycklig och ta vara på tiden och göra något BRA av det. Eller har jag fel? Nä dåså!!!


PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0