Mätt som en plätt

Blää vad mätt man är. Har tryckt i mig donken för en stund sedan så man känner sig en aning uppsväld, det är gott för stunden men efteråt mår man bara illa. Som efterrätt blev det antibiotika. Tog min första dos idag. Ska äta det fram till operationen eftersom att de ska operera i gomen/halsen/näsan och har bakterier där som jag måste få bort innan.  Hoppas att jag har bättre lycka denna gång, har redan gått på fyra antibiotikabehandlingar och inget blev bättre, så håll tummen för mig nu. Femte gången gilt. Man ska helst inte gå på antibiotika fören man verkligen lider av bakterierna fick jag veta, att man helst ska låta det vara. För det kan skydda mot andra bakterier så. Jag dricker detta för att jag ska opereras..

Inte långt kvar nu...

Så vad gör ni just nu ? Själv sitter jag i soffan och tittar på Efterlyst, efter det kommer Fråga Olle dokumentären. Mycket bra på tv ikväll alltså.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0