Underbar morgon

Dagen började hur mysig som helst. åkte med mamma, min lillebror, Mexx och lilla Anita till stallet för att min bror skulle rida. Vänner till familjen har ett stall med hästar så. Har själv haft en sköthäst där för några år sedan. Fick lite sug på att börja rida igen. Skulle vilja åka till Island och rida islandshästar, skulle vara skitkul.

 

Men iaf, vädret har ju varit på topp idag så vi var ute i skogen ett bra tag. Min bror var riktigt duktig. Själv drog jag en vagn ( bra träning ) och Mexx sprang lös och hade det kul.

 

När vi gick där så fick jag verkligen en längtan av att bo så. I ett hus och ha mycket natur runt om. Då trivs jag med livet. Är en riktig naturtjej, eller ja, jag gillar att bo så iaf. Det kan man inte tro när man har bott halva sitt liv mitt i stan. Söder!

Mexx är nyklippt och fin.

Sötnos <3

Att springa lös är ju bara så kul eller hur mexxipexxi

Så vacker natur

Kossorna gick och betade

Det är såhär man ska leva

Mamma och bror


Kommentarer
Postat av: Louise

va fin mexx är:)<3

2009-09-20 @ 20:50:47
URL: http://loouiseruunsten.blogg.se/
Postat av: freja

nej vilken sötnos!

2009-09-23 @ 10:50:36
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0