090928

Godmorgon!

Ska snart laga min favoritfrukost som består av limpa med keso/bonjour/ägg och tomat, och ett glas juice. Mmmm yummi.. Älskar mat och äter väl var fjärde timme om inte oftare :) Fungerar inte annars. Maaaaaat! Undra hur det skulle se ut om jag jobbade med mat, skulle väl gå och käka hela tiden.


Brrr lite kyligt ute nu, sitter här med både mjukisbyxor, kofta och två filtar. Har altandörren öppen för att Geisha ska kunna komma in när han vill. Får skaffa kattlucka snart för så här kan man ju inte sitta i vinter. Brrr! Sen är det desutom skönt att ha öppet och känna den friska luften.. Finns inget värre än instängd lukt..


Älskling har fixat massor med filmer till mig så idag ska jag nog bara ta det lugnt och kolla på film (och äta) även om det är jobbigt att äta såhär efter operationen ( opererades för en vecka sedan ) så kan jag inte låta bli att käka, men det är ju bara bra. Skönt att inte behöva äta flytande som jag gjorde sist i tre veckor, saknade att tugga så jag brukade tugga soppan.. Tur att det inte är så nu.. Nog pratat om mat, har tjatat om det hela morgonen!


Vad ska ni göra idag ?


Här spenderar Geisha sin dag när han är ute, en riktig klätterkatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0