Sanningen

Om jag ska vara helt ärlig nu så är det inge vidare med mig och jag tänker inte lotsas att allt är bra heller. Det har nu gått nästan exakt en månad sedan jag opererades för andra gången i näsa/gomen och halsen. Jag ljuger om jag säger att allt gick bra och att jag mår bra nu. För det gör jag inte. Jag har samma problem som jag hade innan jag gjorde min andra operation. Jag mår rent ut sagt skit, det känns som att min kropp äts upp innifrån. Min kraft är nästan helt borta, mina bihålor fortsätter att göra det besvärligt för mig. Men jag GER INTE UPP, jag tänker ALDRIG ge upp. På måndag tänker jag ringa min läkare och få mina bihålor spolade. Min kropp säger till mig att något är fel och nu tänker jag ta reda på varför.


Jag gråter när ingen ser, jag lotsas att allt är bra och fejkar ett leende.. Men nu räcker det, jag sätter ner min fot nu. Jag överlevde operationen, det gjorde jag, men jag mår fan inte bättre....


Nu ska jag ta en dusch, göra mig fin, och lotsas att allt är bra. Jag får helt enkelt göra det BÄSTA av situationen, sen tänker jag ta reda på sanningen.. Jag vill bara vara mig själv igen, Den glada och spralliga Niki , var finns jag ? jag tänker hitta tillbaka.. Så är det bara!


Jag lever efter " Det som inte dödar mig gör mig starkare" ...

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Nej stackare:( Hoppas det blir bra nån gång i alla fall även om operationerna inte hjälpte:/ <3



/E

2009-10-23 @ 16:17:14
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Tina

Finns här för dig gumman <3 har märkt att de varit något med dig! vill att min niki ska må bra !tänker på dig!BAMSEKRAM

2009-10-23 @ 19:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0