Niki listar




Ikeas doftljus
- Har precis tänt massor med doftljus som jag köpte på Ikea i helgen. Luktar jätte gott. Finns en ny doft Äpple-Kola. Måste köpa flera! Kan verkligen rekomendera den lukten.


Videoinlägg
- Gör bloggen mer personlig och rolig att kika in på. Desutom ökar antalet läsare ;)  måste börja bli bättre på mina videoinlägg bara, dom har varit lite tråkiga på sistonde.


Uggs - Har nog nämnt det här redan men för säkerhets skull gör jag det igen. Märket Shepherd gör grymt sköna uggs och tofflor. Även märket Emu. Fick ett par emu uggs från usa förra året och jag bor i dom. Vill ha fler par !




Rökning - Finns det någon vidrigare lukt?  nej.. Fattar inte att man tror att man är "tuff" när man håller i en cigg. Snarare dum. Ofta börjar man i "fjortisåldern" sen är man fast. Märkte själv hur det var i den åldern, så fort man höll i denna cigg var man "cool". SUCK! Om man är smart nog så börjar man aldrig röka.. Osäkra människor börjar röka för att vara en i gänget. VA ER SJÄLVA ISTÄLLET och fall INTE för grupptrycket..


Bloggare som trycker ner människor - Behöver väl inte nämna några namn här va. Vissa gör allt för att bli kända, men hur fan tänker vi människor, varför blir dessa människor rika på att trycka ner människor, helt sjukt! Sen att säga att så fort folk klankar ner på dom så är man avundsjuk. Vart är världen påväg????? Tack gode gud för FOKI :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0